7. jednání projektového týmu
26.03.2010 - jednání projektového týmu
  • na jednání projektového týmu byly shrnuty připomínky z jednání pracovních skupin
    • k metodice - poznámky byly zapracovány
    • k aplikaci - jednotlivé připomínky byly diskutovány a případně zapracovány (rozhodlo se o zapracování) do aplikace
  • zároveň byly prezentovány výstupy z pilotního provozu
  • projektový tým byl seznámen s plánem na III. etapu projektu
4. jednání pracovních skupin
09.03.2010 - 18.03.2010 - jednání pracovních skupin v budově Krajského úřadu Zlínského kraje, Třída Tomáše Bati 21, Zlín
Pracovní skupina Termín Zasedací místnost KÚ
1 12.03.2010 1448
2 10.03.2010 1020
3 16.03.2010 1448
4 09.03.2010 1020
5 18.03.2010 1020
6 15.03.2010 1448
7 11.03.2010 1020
8 17.03.2010 1448
  • připomínky z pilotního provozu byly zapracovány do metodiky a do aplikace.
Jednání členů pracovních skupin (zástupců KÚZK) i členů projektového týmu
08.03.2010 - Příprava na jednání pracovních skupin 
  • na jednání se účastníci vyjadřovali k aplikaci
  • byly otevřeny a diskutovány problémy a připomínky v souvislosti s pilotním ověřením
  • připomínky byly zpracovány, promítly se do aplikace
  • byly dohodnuty závěry, které se staly podkladem pro 4. jednání pracovních skupin
Zpřístupnění výkazů
26.02.2010 - zpřístupnění výkazů jako stěžejní části aplikace KISSoS

26.02.2010 byly uživatelům zpřístupněny výkazy pro jednotlivé druhy sociálních služeb.

  • Každý druh sociální služby měl svojí šablonu.
  • Každý poskytovatel sociální služby měl k dispozici k vyplnění výkaz za rok 2009 skutečnost a 2010 plán, a to pro každý druh sociální služby, který pilotně ověřoval.
Zpřístupnění aplikace KISSoS poskytovatelům sociálních služeb
24.02.2010 - zpřístupnění aplikace KISSoS

Každý účastník pilotního provozu obdržel na e-mailovou adresu, kterou mohl na semináři aktualizovat, přihlašovací údaje (jméno a heslo), včetně termínu, adresy aplikace a manuálu k aplikaci.

Statutárním zástupcům poskytovatelů byly přístupové údaje zaslány později.

Prezentace aplikace KISSoS poskytovatelům sociálních služeb
22.02.2010 - prezentace aplikace KISSoS

22.02.2010 se v prostorách Krajského úřadu Zlínského kraje uskutečnila prezentace aplikace KISSoS.

Přítomným poskytovatelům sociálních služeb byl prezentován plán II. etapy projektu a základní práce s aplikací KISSoS.

Každý účastník obdržel informační leták

6. jednání projektového týmu dne 30.11.2009
Byla probrána kompletní metodika a byly projednávány veškeré doručené připomínky k metodice. Většina z připomínek byla zapracována do metodiky a jejich autorům bylo odpovězeno.

Chtěli bychom tímto poděkovat všem, kteří se k metodice vyjádřili.

Děkujeme

1. verze metodiky
V aplikaci WIKI byla pro členy pracovních skupin a členy projektového týmu připravená k oponování první verze metodiky.

Byly doručeny velmi podnětné připomínky. Tyto připomínky byly diskutovány na 6. jednání projektového týmu a většina byla zapracována do metodiky.

5. jednání projektového týmu - 23. 10. 2009
V pátek 23.10.2009 se v prostorách Krajského úřadu Zlínského kraje uskutečnilo 5. jednání projektového týmu. Cílem bylo projednání výstupů z 3. jednání pracovních skupin.
  • Výběr stěžejní jednotky, která bude používána v systému metrik
  • Členění základních a fakultativních činností
  • Výběr základních metrik, které budou definovány a odzkoušeny v rámci pilotního ověření
3. jednání pracovních skupin
V termínu od 12.10.2009 do 16.10.2009 se uskutečnilo 3. jednání pracovních skupin.

Jednání se konala zde:

Krajský úřad Zlínského kraje, tř. T. Bati 21, Zlín

  • zasedací místnost v 10. etáži č. 1020
  • zasedací místnost v 11.etáži č. 1120
  • zasedací místnost ve 14. etáži č. 1448

Obsah a program:
1. Prezentace odsouhlasených a dohodnutých vstupních dat
2. Stanovisko k termínu "sběru dat" - poskytovatelé x ZK
3. Definice "stěžejní" jednotky pro každý druh sociální služby (výběr z již definovaných vstupních dat)
4. Diskuse nad rozdělením základních a fakultativních činností
5. Měřitelné ukazatele - návrh a diskuse
6. Informace k dalšímu postupu prací - připomínkování navržené metodiky

Zápisy z jednání

4. jednání projektového týmu - 6. 10. 2009
V úterý 06.10.2009 se v prostorách Krajského úřadu Zlínského kraje uskutečnilo 4. jednání projektového týmu.

Program:

  • diskuse nad návrhem metrik, který byl součástí podkladů pro 2. jednání pracovních skupin.
  • diskuse nad návrhem stěžejních metrik, které by komplexně vypovídaly o dané sociální službě
  • diskuse nad členěním základních a faktultativních činností
3. jednání projektového týmu - 18.09.2009
Dne 18.09.2009 se uskutečnilo 3. jednání projektového týmu, které navazovalo na ukončená 2. jednání pracovních skupin . Pokračovala zde diskuze nad vstupními daty pro jednotlivé služby.

Program:

  1. Seznámení zástupců projektového týmu jednotlivými členy o průběhu jednání pracovních skupin.
  2. Diskuze nad problematikou jednotlivých pracovních skupin (vstupní data, ekonomické ukazatele, návrh měřitelných ukazatelů)
  3. Rozšíření a tvorba finálního návrhu vstupních dat pro jednotlivé druhy sociálních služeb.
  4. Plán dalšího postupu při realizaci projektu.
2. jednání pracovních skupin
Ve dnech 14.09.2009 - 17.09.2009 probíhala 2. jednání pracovních skupin.

Jednání se konala zde:

  • Krajský úřad Zlínského kraje, tř. T. Bati 21, Zlín
    • zasedací místnost v 10. etáži č. 1020
    • zasedací místnost ve 14. etáži č. 1448

Program jednání:

  1. Shrnutí prvního jednání včetně rozhodnutí projektového týmu.
  2. Definice vstupních dat - ekonomické údaje.
  3. Diskuse nad základními metrikami (měřitelnými ukazateli) systému.
  4. Dotazy, problémy, organizační záležitosti.
  5. Shrnutí - závěr - validace zápisu.

Zápisy z jednání

2. jednání projektového týmu - 17.08.2009
17.08.2009 se uskutečnilo 2. jednání projektového týmu. Na tomto jednání pokračovala diskuze nad vstupními daty pro jednotlivé služby.

Program:

  1. přijmutí stanovisek týmu
  2. plán dalšího postupu projektu

Závěrem jednání projektového týmu byl seznam vstupních dat pro jednotlivé služby. Tento závěr sloužil jako podkladový materiál 2. jednání pracovních skupin.

1. jednání projektového týmu - 31.07.2009
31.07.2009 se uskutečnilo 1. jednání projektového týmu. Hlavní náplní byla diskuze nad vstupními daty.

Program:

  1. seznámení zástupců projektového týmu jednotlivými členy o jednání
  2. diskuze nad problematikou jednotlivých pracovních skupin
  3. přijmutí stanovisek týmu
  4. plán dalšího postupu projektu
1. jednání pracovních skupin
Ve dnech 27.07.2009 - 30.07.2009 proběhla 1. jednání pracovních skupin.

Jednání proběhla zde:

Krajský úřad Zlínského kraje, tř. T. Bati 21, Zlín

  • zasedací místnost v 10. etáži č. 1020
  • zasedací místnost ve 14. etáži č. 1448

Program úvodního semináře (1.jednání):

  1. Úvod
  2. Cíl jednání pracovních skupin v rámci projektu
  3. Předpokládané výstupy z jednání pracovní skupiny
  4. Časový harmonogram jednání pracovní skupiny
  5. Navazující procesy a postupy po jednáních pracovních skupin
  6. Aplikace WIKI a stránky www.kissos.cz
  7. 1. část metodiky - první část vstupních dat, definic pracovních skupin a další
  8. Shrnutí - závěr - validace zápisu

Zápisy z jednání

Úvodní seminář 26.06.2009
V pátek 26.června 2009 proběhl v prostorách Krajského úřadu Zlínského kraje
ÚVODNÍ SEMINÁŘ PRO POSKYTOVATELE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB

Program semináře byl následující:

  1. 09:00 - 9:10 - Zahájení - úvodní slovo
    • Mgr. Taťána Nersesjan (radní Zlínského kraje za oblast sociálních věcí, národnostních otázek a menšin)
  2. 09:15 - 10:20 - Obecný úvod do benchmarkingu
    • MUDr. Libor Straka, Ph.D. (jednatel společnosti DERS s.r.o.)
  3. 10:40 - 11:00 - Předpokládaná realizace projektu ve Zlínském kraji
    • Ing. Jiří Stöhr (manažer projektu za DERS s.r.o.)
      • prezentace ke stažení je zde
  4. 11:05 - 12:00 - Zkušenosti s obdobným systémem realizovaným v Ústí nad Labem
    • Michal Polesný (odborný poradce za DERS s.r.o., člen Sociálně zdravotní komise Rady města Ústí nad Labem, vedoucí manažer Komunitního plánování Ústí nad Labem)
      • prezentace ke stažení je zde

Tímto bych chtěl všem poskytovatelům, kteří si našli čas a přišli na seminář poděkovat. Doufám, že Váš zájem vytrvá a těším se na setkání v pracovních skupinách

Úvodní setkání projektového týmu 25.06.2009
Ve čtvrtek 25.června 2009 proběhlo úvodní setkání širšího projektového týmu.
 

Program jednání

  1. Úvod
  2. Základy benchmarkingu
  3. Cíle projektu
  4. Organizace projektu
  5. Role jednotlivých účastníků projektu
  6. Komunikační rozhraní projektu (JIRA a WIKI)
  7. Předpokládaný harmonogram projektu
  8. Různé

Document generated by Confluence on Apr 21, 2010 18:58